Menu główne:
Artykuły
Zamek centralny 3+1+piloty
.
Samochodowy zamek centralny 3+1 piloty
Zamek centralny 2+2+piloty Y3168
.
Samochodowy zamek centralny 2+2+piloty Y3168
Centralny zamek samochodowy
- 2x master
- 2x slave
- 2x pilot zdalnego sterowania
- zestaw kabli połączeniowych
Zamek centralny 1+3
.
Samochodowy zamek centralny 1+3
Centralny zamek samochodowy
- 1x master
- 3x slave
- kable połączeniowe
Siłownik sterujący
.
Samochodowy siłownik sterujący
Napięcie: 12 ±2V DC
Prąd: 2.3A
Skok: 18 ±1mm
Dynamiczne skręcanie: 4.5 - 5.5 kg
Statyczne skręcanie: 2.0 - 2.5 kg
Czas reakcji: 0.2s
Żywotność: po 100000 cykli
Temperatura pracy: -30stC - 70stC
Pakowane po: 1szt oraz 4szt
Siłownik sterujący zwykły
.
Samochodowy siłownik sterujący zwykły
Napięcie: 12 ±2V DC
Prąd: 2.3A
Skok: 18 ±1mm
Dynamiczne skręcanie: 4.5 - 5.5 kg
Statyczne skręcanie: 2.0 - 2.5 kg
Czas reakcji: 0.2s
Żywotność: po 100000 cykli
Temperatura pracy: -30stC - 70stC
Pakowane po: 1szt oraz 4szt
Moduł sterujący zamka centralnego
.
Samochodowy moduł sterujący zamka centralnego
Siłownik 2 przewody / 3 kg
Samochodowy moduł sterujący zamka centralnego
Zamek centralny 4-drzwiowy Phantom
Podstawowe zalety zestawu:
1. obracane główki - duża wygoda (jeżeli raz założysz siłownik z obracanymi główkami, to już nigdy nie wrócisz do stałych głowic)
2. 2 mastery - otwierając kluczykiem zarówno lewe, jak i prawe drzwi możesz odblokować wszystkie pozostałe
3. najmniejszy siłownik dostępny na naszym rynku (wysokość przy schowanym bolcu: 116 mm., szerokość: 54 mm., grubość: 28 mm.)
4. sprzęgło ( najważniejsza zaleta tego zamka )
Konstrukcja siłownika ze sprzęgłem polega na tym, że bolec nie jest na sztywno połączony z silnikiem. Zaletą tego rozwiązania jest to, że po podaniu napięcia na siłownik najpierw rozpędza się silnik i po chwili 'kopa' dostaje wysuwający się bolec. Dzięki temu uderzeniu siłownik startuje z siłą dużo większą niż 3 kg. Pozwala to ruszyć z miejsca przymarznięte cięgna, z którymi nie radzą sobie tradycyjne siłowniki 3 kg. bez sprzęgła. Kolejną zaletą jest to, że siłownik nie powoduje dodatkowych oporów cięgna przy ręcznym odblokowywaniu drzwi: cięgnem lub kluczykiem.
Zamek centralny 4-drzwiowy CarProtect
W zestawie:
Zamek centralny 4-drzwiowy CarProtect
UNIWERSALNY CENTRALNY ZAMEK 4 DRZWIOWY
W skład zestawu wchodzą następujące elementy :
Zamek centralny dedykowany - Fiat Panda
Zestaw składający się z 4 mechanizmów kaset [1 sterująca + 3 wykonawcze] sterownika uniwersalnego , okablowania i konektorów do złącz. Montaż polega na zastąpieniu kaset istniejących w aucie kasetami z zestawu.
Zamek centralny dedykowany - Fiat Seicento
Zestaw składa się z 2 oryginalnych kaset kpl. zamka z siłownikami [ FIAT ] - sterownika uniwersalnego , okablowania , akcesorii montażowych oraz instrukcji montażu.
Zamek centralny dedykowany - Fiorino/ Bipper/ Nemo
Zestaw specjalizowanego zamka centralnego z pilotem który pasuje aż do trzech modeli samochodów w wersji towarowej :
Zamek do wersji osobowej powyższych aut to koszt 300 zł ( dodatkowy osprzęt na drugie drzwi przesuwne )
Kaseta lewa - Fiat Panda
Jest to kompletna kaseta drzwi kierowcy zawierająca siłownik - silniczek zamka centralnego. Wymieniając tą kasete za niekompletną [w wielu wersjach Pandy] mamy możliwość odtworzenia kompletnego zamka centralnego z możliwością wysterowania go również z alarmu lub sterownika na pilota.
Silnik zamka centralnego - Fiat Panda
Specjalny silnik z zębatką montowany w kasecie zamka, do Fiata Pandy nie da się zamontować uniwersalnego siłownika. Silnik na napięcie 12V - do montażu w kasecie zamka - pełniący rolę siłownika zamka centralnego
Podmenu: